Notícia destacada
Foto: Xavi Jurio · La Vanguardia
Barcelona homenatja Rosa Esteva, fundadora de Mordisco
L'alcalde Jaume Collboni va lliurar una placa commemorativa a Rosa Esteva en un Saló de Cent ple de gom a gom, en reconeixement a una trajectòria que, des de l'obertura del primer Mordisco el 1986, ha ajudat a transformar la manera de menjar i viure de la ciutat.
Llegeix l'article complet



