Notícia destacada
Foto: Xavi Jurio · La Vanguardia
Barcelona homenatja Rosa Esteva, fundadora de Mordisco
L'alcalde Jaume Collboni va lliurar una placa a Rosa Esteva en un Saló de Cent ple d'amics i col·laboradors, en un acte que va reunir bona part del món de la restauració i la cultura de la ciutat. El reconeixement arriba quatre dècades després que Esteva obrís el primer Mordisco, germen del Grup Tragaluz i d'una manera d'entendre l'hostaleria que va ajudar a canviar la vida social de Barcelona.
Llegeix l'article complet